Terugblik op het gehele proces van het maken van het toneelstuk.
Bespreking van wat goed ging en wat verbeterd kan worden.
Schrijven van reflectieve stukken over hun leerervaringen in het project.
Week 32-34: Reflectie en Evaluatie
Dag 1-2: Terugblik op het Proces
- Doel: Bespreken van het gehele proces van het maken van het toneelstuk.
- Leerlingen delen hun persoonlijke hoogtepunten, uitdagingen en leermomenten.
- Identificeren van successen en gebieden voor verbetering.
Dag 3-4: Evaluatie en Feedback
- Doel: Bespreken van wat goed ging en wat verbeterd kan worden.
- Gezamenlijke evaluatie van de voorstellingen met aandacht voor prestaties, regie, decor, en technische aspecten.
- Het verzamelen van feedback van medestudenten, docenten en eventueel publiek.
Dag 5: Reflectieve Stukken
- Doel: Schrijven van reflectieve stukken over hun leerervaringen in het project.
- Leerlingen schrijven individuele reflecties waarin ze terugkijken op hun groei, ontwikkeling en betrokkenheid bij het toneelstuk.
- Het delen van reflecties om inzichten en lessen te delen met de groep.