Datum: [Vul de datum in]

Tijd: [Vul de tijd in]

Locatie: [Vul de locatie in]

Doel van de Bespreking:

  • Bespreken van de sterke punten, vaardigheden en interesses van de leerling.
  • Identificeren van geschikte rollen en verantwoordelijkheden in het toneelstuk.
  • Het bieden van een gelegenheid voor de leerling om vragen te stellen en eventuele zorgen te uiten.

Agendapunten:

1. Welkom en Kennismaking (5 minuten)

  • Welkom het kind hartelijk.
  • Introduceer jezelf en je rol in het project.
  • Creëer een ontspannen sfeer om de leerling op zijn gemak te stellen.

2. Bespreking van Interesses en Passies (10 minuten)

  • Vraag de leerling naar zijn/haar interesses buiten school.
  • Bespreek eventuele eerdere ervaringen met acteren of andere creatieve activiteiten.
  • Moedig de leerling aan om te delen wat hij/zij het leukst vindt om te doen.

3. Sterke Punten en Vaardigheden (15 minuten)

  • Onderzoek de sterke punten en vaardigheden van de leerling.
  • Vraag naar academische prestaties, creatieve talenten, of enige andere buitengewone kwaliteiten.
  • Bespreek hoe deze sterke punten kunnen bijdragen aan het toneelstuk.

4. Roltoewijzing en Voorkeuren (15 minuten)

  • Bespreek de verschillende rollen in het toneelstuk, inclusief hoofdrollen, ondersteunende rollen en creatieve rollen.
  • Vraag naar de voorkeuren van de leerling met betrekking tot de rol die hij/zij graag zou willen spelen.
  • Bespreek mogelijke rollen waarvan je denkt dat ze bij de leerling passen op basis van de audities.

5. Alternatieve Rollen en Betrokkenheid (10 minuten)

  • Leg uit dat er alternatieve manieren zijn om betrokken te zijn bij het project, zelfs als de leerling niet wordt geselecteerd voor een specifieke acteerrol.
  • Bespreek opties zoals understudies, technische ondersteuning of deelname aan het creatieve team.

6. Vragen en Zorgen van de Leerling (10 minuten)

  • Moedig de leerling aan om eventuele vragen, zorgen of verwachtingen te delen.
  • Luister actief en geef duidelijke antwoorden.

7. Afsluiting en Vervolgstappen (5 minuten)

  • Bedank de leerling voor zijn/haar tijd en openheid.
  • Bespreek wat de volgende stappen zullen zijn, inclusief de aankondiging van de roltoewijzingen.

8. Planning van Vervolgafspraken (indien nodig) (5 minuten)

  • Als verdere besprekingen nodig zijn, plan dan een geschikte datum en tijd.

Aantekeningen en Evaluatie:

  • Houd aantekeningen bij van het gesprek, inclusief de voorkeuren van de leerling.
  • Gebruik deze informatie om rollen toe te wijzen en om het betrokkenheid van de leerling te maximaliseren.

Met deze geplande agenda hopen we dat de individuele besprekingen efficiënt en nuttig zullen zijn bij het toewijzen van rollen en het betrekken van alle leerlingen bij ons opwindende toneelproject.